Produkty pro čistič nafty pro motory (26)

Motor na Dvojí Palivo

Motor na Dvojí Palivo

Dvojpalivový Motor
FLEETMASTER SEMI SYN CJ-4 10W/40 - Naftové Motorové Oleje

FLEETMASTER SEMI SYN CJ-4 10W/40 - Naftové Motorové Oleje

Fleetmaster Semi Syn CJ-4 10W/40 je pečlivě vyvinut pomocí nejmodernější technologie, která kombinuje minerální a syntetické základové oleje, aby vyhověla požadavkům těžkých dieselových motorů čelících náročným podmínkám. Tento výjimečný mazací prostředek se pyšní ultra-vysokou disperzní a protiskluzovou formulací, která překračuje požadavky API CJ-4. Je navržen tak, aby splňoval nejnovější emisní normy US07, přizpůsobený specificky pro motory s výfukovými systémy na úpravu emisí, včetně filtrů pevných částic (DPF) a chlazené recirkulace výfukových plynů (EGR), při používání paliv s nízkým obsahem síry. Fleetmaster Semi Syn CJ-4 10W/40 překračuje řadu mezinárodních specifikací, což zajišťuje špičkový výkon a prodlouženou životnost v čtyřtaktních turbodmychadlových a přirozeně nasávaných dieselových motorech. Hraje klíčovou roli v omezení zahuštění sazí v nejnovějších nízkoemisních amerických motorech. API:CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 API:SN, SM, SL ACEA:E9 Požadavky na euro emise:I, II, III, IV, V a VI Dostupné v:Velkoobchod, 200 litrů a 20 litrů Kód položky:VI2-2263
Polosyntetická a plně syntetická motorová oleje pro dieselové motory - SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4

Polosyntetická a plně syntetická motorová oleje pro dieselové motory - SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4

Standard výkonu: API CJ4/CI4/CH4 SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4 syntetický olej je olej pro dieselové motory s extrémně vysokým výkonem, který poskytuje vynikající mazání dnešních dieselových motorů a podporuje prodlouženou životnost dieselových motorů. Tento produkt splňuje nebo překračuje specifikace všech hlavních evropských a amerických výrobců motorů. Olej je doporučován pro použití v turbo-nabíjených dieselových zařízeních od předních japonských, evropských a amerických výrobců, smíšených flotil, na silnicích pro lehké a těžké nákladní automobily, v off-road průmyslech včetně stavebnictví, těžby, kamenolomů a zemědělství. EVO E – Extra ochrana pro motor, spojku a převody V – Hodnota za peníze s 70% extra dojezdem O – Vynikající výkon za všech povětrnostních podmínek Aplikace: SAE 0W20 API CJ4/CI4/CH4 syntetický olej je doporučován společností DANA Lubes pro aplikace 0W20 ve všech typech osobních automobilů na benzin, SUV, dodávkách a lehkých nákladních automobilech.
Průmyslový Dieselový Motor 1B20

Průmyslový Dieselový Motor 1B20

Série Hatz B vyniká v mobilním i stacionárním použití kompaktními rozměry a nízkou hmotností při všech aplikacích s požadavkem na výkon až 8 kW. Také z hlediska robustnosti a životnosti nastavuje tato řada standardy na trhu. Ať už na vibračních deskách nebo v nehostinném prostředí Antarktidy, série B byla v drsných podmínkách ověřena statisíckrát. Výkon od 1,4 kW do 3,5 kW max. točivý moment 10,5 Nm kompaktní a lehká konstrukce přímé vstřikování certifikováno podle EPA Tier IV final
Recirkulátor spalin pro průmyslové motory - Patentované designy pro systémy recirkulace spalin pod vysokým tlakem

Recirkulátor spalin pro průmyslové motory - Patentované designy pro systémy recirkulace spalin pod vysokým tlakem

V úzké spolupráci s našimi zákazníky vyvinutý „Abgasrückkühler“ umožňuje pro průmyslové motory s středními a nízkými otáčkami směs recirkulovaných spalin s spalovacími plyny při co nejnižší možné teplotě. „Abgasrückkühler“ jsou rozhodujícím prvkem systémů odvodu spalin další generace motorů, které splňují platné emisní normy podle IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Agentura pro ochranu životního prostředí USA), EURO atd. S ohledem na různé požadavky na „Abgasrückkühler“ v dvoutaktních a čtyřtaktních motorech jsme vyvinuli různé konstrukce chladičů. Díky patentovanému designu pro vysokotlaké systémy odvodu spalin čtyřtaktních motorů mohou být spaliny, které mohou mít více než 700 °C, ochlazeny na 50 °C.
Diesel generátorový set - Diesel generátor

Diesel generátorový set - Diesel generátor

Stavíme generátory jakékoli velikosti, které vyžadují otevřené sady nebo zvukově izolované sady v kontejnerech o velikosti 20 ft nebo 40 ft.
Zkušební motory / Spalovací motory - Motory pro zkoušky na zkušebním stojanu pro výkon motoru

Zkušební motory / Spalovací motory - Motory pro zkoušky na zkušebním stojanu pro výkon motoru

Výstavba a příprava spalovacích motorů pro zkušební výkon: Demonstrace motorů pro školení, Sestavení motoru pro výzkum a vývoj. Zkušební motory jsou podle našich standardů namontovány na vibračním odolném vozíku RWB, připraveny pro rychlé připojení k zkušebnímu zařízení a pro gravimetrické určení specifické spotřeby paliva, nebo jsou sestaveny podle požadavků zákazníka. Nezáleží na tom, zda tyto motory dodáváme my, nebo je poskytujete vy.
Vysoce kvalitní nafta EN590 na prodej - konkurenceschopné ceny

Vysoce kvalitní nafta EN590 na prodej - konkurenceschopné ceny

Pohánějte své operace naším vysoce kvalitním EN590 Diesel. Zažijte vynikající výkon motoru, snížené emise a nižší provozní náklady.
Keramický Aditiv do Motorového Oleje - Obsah 1000 Litru

Keramický Aditiv do Motorového Oleje - Obsah 1000 Litru

Zobrazit varianty produktu Keramické aditivum Vysoce výkonný aditivní balíček s KeramiK pro zlepšení vlastností ochrany proti opotřebení. Zvyšuje provozní bezpečnost v oblasti vysokých teplot. Šetří palivo. Nižší emise výfukových plynů. Vlastnosti: • šetří palivo • více točivého momentu • snižuje tření • snižuje opotřebení • snižuje hlučnost při chodu • stabilita mazacího filmu díky nižším teplotám oleje • snížené hodnoty výfukových plynů Oblasti použití: Vhodné pro všechny motory. Obal: IBC Země původu: Německo Obsah: 1000 litrů
Diesel generátor Cummins - diesel generátory

Diesel generátor Cummins - diesel generátory

Set 2250kVA Cummins Diesel Generátory Motor Cummins QSK60-G4 Motor Alternátor Stamford PI 734 F1 Alternátor, 400/230 Voltů, 3251 Ampér, 50Hz Hodiny XP22502 - 186 XP22503 - 181 XP22504 - 206 XP22505 - 181 Ovládací panel Deep Sea DSE 5220 LED Displej Můžeme namontovat nové ovládací panely Deep Sea, aby bylo možné synchronizovat všechny za dodatečný poplatek. Rozvaděče Generátor & Hlavní Schneider Breaker 3200A 4 pól ACB, Deep Sea 332 Převodní panel a Monitorovací displeje. Transformátory 2000kVA, 50Hz, 3 fáze, 11000 V na 417 V transformátory. Váží 4000Kg každý, vyrobeno v roce 2009. Dostupné jako balíček včetně transformátorů a rozvaděčů. Generátory prodávané jednotlivě přicházejí s rozvaděčem. Ex Datacentrové záložní soupravy s manuály motorů Cummins, manuály alternátorů Stamford, tovární testovací zprávy, CE certifikace, certifikace uvedení do provozu a testovací zprávy.
LFC 4150 - Esterový olej

LFC 4150 - Esterový olej

Esterové oleje jsou chemické sloučeniny složené z uhlíku, vodíku a kyslíku, které se vyrábějí z organických kyselin (karboxylových kyselin) a alkoholů. Díky cíleným výrobním postupům mohou být velmi dobře přizpůsobeny individuálním problémům s mazáním. Výhody našich esterových olejů zahrnují jejich vynikající mazací vlastnosti v širokém teplotním rozsahu od -35 °C do +140 °C. V případě možných problémů s těsnicími materiály nebo nátěrovými hmotami doporučujeme použití našich syntetických olejů řady ELKALUB LFC 9000. Kompatibilita těsnicích materiálů s ELKALUB estery: Doporučeno: fluorokarbonové polymery, fluorosilikonová guma, nitrilová guma (> 30 % akrylonitrilu), polyakrylová guma, polyuretan, silikonová guma. Nedoporučeno: butylová guma, ethylen-propylenové kopolymery, ethylen-propylenové terpolymery, přírodní guma, nitrilová guma (< 30 % akrylonitrilu), polychloropren.
Oleje pro válce a válce - Cyl 460/680/1000

Oleje pro válce a válce - Cyl 460/680/1000

{"DEMANDES":"POŽADAVKY\n\nCylindry parních motorů\n\nOlej CYL jsou čisté minerální oleje určené k mazání cylindrů parních motorů, kde je kondenzát recyklován\nsytá pára třídy 460 a 680.\npřehřátá pára třídy 1000.\nJsou také používány k mazání těžkých strojů vystavených vysokým teplotám.\n\nSPÉCIFICATIONS\n\nMezinárodní specifikace\n\nISO 129251CKB\nISO 674312Q\nDIN 515102A (VG 460, VG 680) 2B (VG 1000).\n\nAVANTAGES\n\nVysoký přirozený viskozitní index.\nDobrá kompatibilita s těsnicími prvky.\nVysoký bod vzplanutí.\nVyužívá pokročilé rafinace.\nNízký zbytek uhlíku."}
Kotle Ongas 300 /600 /nova a mega

Kotle Ongas 300 /600 /nova a mega

Hliníkový výměník tepla Výkon tepla od 50 kW do 3250 kW Vysoká odolnost proti korozi Efektivní přenos tepla Kompaktní rozměry pro snadnou instalaci a údržbu Samočistící s speciálním designem kolíků Nízký pneumatický odpor Vysoký možný modulační rozsah Nízký hydraulický odpor. Vynikající tepelná vodivost Vybaven kulovým hořákem s vláknem potaženým, premixovaným
Turbo-multiplikátory - Multiplikátor elektrického motoru/centrifugálního kompresoru 5800 kW při 9200 ot./min

Turbo-multiplikátory - Multiplikátor elektrického motoru/centrifugálního kompresoru 5800 kW při 9200 ot./min

Turbo násobič typu TU 560, na hladkých ložiskách Přenosná výkon 5 810 kW, Vstupní rychlost 1 480 ot/min Výstupní rychlost 9 230 ot/min Tento turbo násobič byl navržen a vyroben společností BCSA Gear pro pohon odstředivého kompresoru. Toto zařízení je instalováno u Qatar Gaz.
SYNPLUS ACEA C2 0W/30 - Oleje pro benzinové a lehké dieselové motory

SYNPLUS ACEA C2 0W/30 - Oleje pro benzinové a lehké dieselové motory

SYNPLUS ACEA C2 0W/30 je špičkový plně syntetický motorový olej s nízkým až středním obsahem SAPS (síranového popela, fosforu a síry), navržený tak, aby splňoval přísné výkonnostní standardy ACEA C2. Tento super výkonný mazivo představuje vrchol formulace olejů a technologie aditiv, nabízí nejvyšší úroveň ochrany motoru a zároveň podporuje úsporu paliva. Je určen pro použití v moderních motorech s nízkým třením, které se nacházejí v vysokovýkonných automobilech, lehkých dodávkách na naftu a vozidlech na benzin. Navržen pro zajištění stability a kompatibility s katalytickými systémy, SYNPLUS ACEA C2 0W/30 je určen pro prodloužené intervaly výměny oleje v naftových motorech automobilů a lehkých dodávek vybavených výfukovými systémy s katalyzátory. Tyto motory jsou optimalizovány pro efektivní využití tohoto oleje s nízkým třením a nízkou viskozitou, přičemž udržují vysokou viskozitu při vysoké teplotě/vysoké rychlosti střihu (HTHS) alespoň 2,9 mPa-s. Dostupné v: Hromadně, 200 litrů, 20 litrů a 5 litrů Kód položky: VI1-2129
FC-W VENKOVNÍ OLEJE - Oleje pro benzinové a lehké naftové motory

FC-W VENKOVNÍ OLEJE - Oleje pro benzinové a lehké naftové motory

FC-W lodní oleje představují řadu polosyntetických maziv, dostupných v gradech 10W/30, 10W/40 a 25W/40. Tyto oleje byly pečlivě vyvinuty, aby splnily rostoucí požadavky a zvýšené výkonnostní nároky moderních čtyřtaktních lodních motorů. Tyto FC-W lodní oleje nejenže splňují, ale dokonce překračují výkonnostní standardy stanovené NMMA (Národní asociace výrobců lodí) prostřednictvím jejich standardu oleje FC-W Catalyst Compatible®, což zajišťuje špičkovou kvalitu a kompatibilitu s pokročilými katalytickými systémy. Díky výjimečné ochraně proti opotřebení a korozi, stejně jako efektivnímu snižování usazenin a spotřeby oleje, FC-W lodní oleje udržují špičkový výkon motoru a spolehlivost. To následně prodlužuje životnost motoru, což z něj činí důvěryhodnou volbu pro náročné požadavky čtyřtaktních lodních motorů. Dostupné v: Velkoobchod, 200 litrů, 20 litrů, 5 litrů a 1 litr Kód položky: VI8-2137A (10W-30)
DIESELOVÝ MOTOROVÝ OLEJ SAE 20W50

DIESELOVÝ MOTOROVÝ OLEJ SAE 20W50

Normy výkonu: API CJ4 / CI4 / CH4 SAE 20W50 API CJ4 / CI4 / CH4 je vysoce výkonný motorový olej pro dieselové motory, který poskytuje osvědčenou ochranu motoru pro dieselové motory pracující v náročných provozních podmínkách. Motorový olej SAE 20W50 je doporučován pro použití v široké škále aplikací a obtížných provozních prostředích v oblastech nákladní dopravy, stavebnictví a zemědělství. EVO E - Další ochrana motoru, spojky a převodovky V - Poměr cena/výkon s dodatečným kilometrovým výkonem 70% O - Výjimečný výkon za všech povětrnostních podmínek SAE Třída: 20W50 Viskozita, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 17.6 Viskozita, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 148.9
DCT FLUID - Oleje do převodovek

DCT FLUID - Oleje do převodovek

DCT Fluid je specializovaný mazací prostředek navržený pro dvouspojkové převodovky, běžně označované jako převodovky Direct Shift Gearbox (DSG). Vyroben z prémiových syntetických základových olejů, obsahuje formulaci zaměřenou na výkon, která zajišťuje plynulé řazení, schopnosti proti vibracím a zvýšenou reakci převodovky. Tyto optimalizované třecí vlastnosti nejen vedou k lepší palivové účinnosti, ale také nabízejí robustní ochranu pro komponenty převodovky, čímž minimalizují opotřebení a poškození. Výjimečná nosnost, odolnost proti opotřebení a výkon při extrémním tlaku. Vlastnosti proti vibracím, které zabraňují vibracím na setrvačníku motoru. Ochrana proti korozi a tvorbě pěny. Stabilita při vysokých teplotách a odolnost proti oxidaci. Zvýšená odolnost třecích spojek a synchronizátorů. Maximální ochrana během provozních podmínek s vysokým zatížením. Podporuje zlepšenou palivovou účinnost ve srovnání s tradičními převodovkami. Dostupné v: Velkoobjemovém balení, 20 litrů a 5 litrů Kód položky: VI3-2674
Polosyntetický a plně syntetický olej pro benzínové motory - SAE 0W20 API SN/ SM / SL

Polosyntetický a plně syntetický olej pro benzínové motory - SAE 0W20 API SN/ SM / SL

Standard výkonu: API SN/ SM / SL SAE 0W20 API SN/ SM / SL je pokročilý plně syntetický motorový olej navržený tak, aby poskytoval vynikající ochranu motoru a zlepšenou úsporu paliva. Motorový olej SAE 0W20 API SN/ SM / SL splňuje požadavky různých výrobců vozidel a průmyslových standardů a překonává konvenční oleje. EVO E – Extra ochrana pro motor, spojku a převody V – Hodnota za peníze s 70% extra dojezdem O – Vynikající výkon za všech povětrnostních podmínek Aplikace: Motorový olej SAE 0W20 API SN/ SM / SL je doporučován společností DANA Lubes pro aplikace SAE 5W-20 a 0W-20 ve všech typech osobních automobilů na benzin, SUV, dodávkách a lehkých nákladních vozidlech. Je navržen tak, aby poskytoval vynikající ochranu motoru a výhody úspory paliva. Doporučuje se pro extrémně chladné podmínky, aby pomohl zajistit rychlé starty a rychlou mazání. Nedoporučuje se pro 2-taktní nebo letecké motory, pokud není specificky schválen... SAE třída: 0W-20 Viskozita, @ 100ºC, cSt (ASTM D445): 8.7 Viskozita, @ 40ºC, cSt (ASTM D445): 44.8 Viskozitní index: 173 Sulfátový popel, wt% (ASTM D874): 0.8 HTHS viskozita, mPa•s @ 150ºC (ASTM D4683): 2.7 Fosfor (ASTM D4951): 0.065 Bod vzplanutí, ºC (ASTM D92): 224 Celkový základový číslo (ASTM D2896): 8.8 MRV @ -40ºC (ASTM D4684): 9200 Hustota @ 15.6ºC g/ml (ASTM D4052): 0.841
Oleje pro plynové motory - Nateria MP 40

Oleje pro plynové motory - Nateria MP 40

Vysoce kvalitní motorový olej určený pro motory na zemní plyn pracující v náročných podmínkách Formulováno s vybranými hydrokrakovanými základovými oleji pro jejich vysokou tepelnou stabilitu, odolnost proti nitraci a oxidaci Prolongované intervaly výměny oleje Optimalizace výkonu proti opotřebení a korozi Technologie aditiv s nízkým obsahem popela pro snížení tvorby usazenin a zajištění kompatibility se systémy pro zpracování výfukových plynů Vhodné pro zpracovaný zemní plyn a lehký bioplyn, pro které se doporučuje motorový olej s nízkým obsahem popela
NATERIA V 40 - OLEJE PRO PLYNOVÉ MOTORY

NATERIA V 40 - OLEJE PRO PLYNOVÉ MOTORY

Oleje pro plynové motory bez popela určené pro dvoutaktní a čtyřtaktní plynové motory, stejně jako pro kompresory, pro které je doporučena motorová olej SAE 40 Formulováno s vysoce rafinovanými základovými oleji a bezpopelnými aditivy navrženými tak, aby minimalizovaly usazeniny na všech částech motoru a kompresoru Výjimečná odolnost proti nitraci oleje Prodloužení životnosti olejové vany
NATERIA MX 40 - OLEJE PRO PLYNOVÉ MOTORY

NATERIA MX 40 - OLEJE PRO PLYNOVÉ MOTORY

Nová generace motorového oleje na plyn, s nízkým obsahem popela (<0,5 %) a vysokým TBN, speciálně navržená pro ocelové pístové motory na zemní plyn s vysokým BMEP Formulováno s exkluzivní směsí vysoce výkonných aditiv a nekonvenčních základových olejů pro zajištění pokročilého výkonu u moderních ocelových pístových motorů pracujících při vyšších tlacích Jedinečná technologie aditiv s nízkým obsahem popela pro minimalizaci tvorby usazenin při současném zajištění optimalizované kontroly úbytku ventilů Vysoké TBN a vynikající retence TBN pro maximalizaci životnosti oleje a prodloužení intervalů výměny až o 50 % Vynikající kontrola lakování při vysokých teplotách Nejlépe se hodí pro aplikace kogenerace Použití v širokém rozsahu provozních teplot
LFC 1100H - Vysoce výkonný minerální olej s adhezivním přísadou

LFC 1100H - Vysoce výkonný minerální olej s adhezivním přísadou

Oleje ELKALUB řady 1000 H jsou CLP oleje s obzvlášť vysokou přilnavostí. Jsou zvlášť vhodné pro mazací místa s vysokými ztrátami při odstředění, např. pro řetězy nebo otevřené převody, stejně jako pro převodovky a ložiska v teplotním rozsahu až do 120 °C. Přilnavé oleje poskytují vysokou ochranu proti opotřebení a korozi, stejně jako vynikající schopnost přenosu tlaku. Speciální stabilizátory stárnutí a jemná filtrace zajišťují dlouhé intervaly výměny a vysokou provozní bezpečnost. Použití by mělo být v souladu s viskozitními požadavky výrobce strojů. Všechny oleje řady ELKALUB LFC 1000 H jsou bez PCB a chlorovaných sloučenin a mohou být likvidovány jako odpadní olej.
LFC 921000 - Polyalphaolefinový olej

LFC 921000 - Polyalphaolefinový olej

ELKALUB LFC 92100 a ELKALUB LFC 921000 jsou mazací oleje na bázi syntetických uhlovodíků. Vysoce kvalitní základové oleje jsou zodpovědné za vysoký viskozitní index, zajišťují vynikající odolnost proti stárnutí i při vysokých teplotách a velmi dobré mazací vlastnosti. Vyvážená aditivace podporuje tyto vlastnosti a zajišťuje dobrou ochranu proti opotřebení a vynikající ochranu proti korozi. Toto je speciální produkt, který může být na základě poptávky individuálně vyroben pro vás. Mohou platit minimální množství. Jednoduše nás kontaktujte.
LFC 1015 - Vysoce Výkonný Minerální Olej

LFC 1015 - Vysoce Výkonný Minerální Olej

ELKALUB EP-vysokovýkonná maziva na bázi minerálních olejů jsou připravena k použití se speciální ELKALUB aditivací. Nabízejí vysokou ochranu proti opotřebení a korozi, stejně jako vynikající schopnost přenosu tlaku. Speciální stabilizátory stárnutí zajišťují dlouhou životnost a vysokou provozní bezpečnost. Použití by mělo být prováděno podle viskozitních doporučení výrobců strojů. Všechny oleje řady ELKALUB LFC 1000 jsou bez PCB a chlorovaných sloučenin a mohou být likvidovány jako odpadní olej. Základový olej
LA 151 - Olej Schmitzring a Mazivo na Řetězy

LA 151 - Olej Schmitzring a Mazivo na Řetězy

ELKALUB LA 151 byl speciálně vyvinut pro mazání těsnicích kroužků v tiskových strojích. Díky nízké viskozitě vytváří tenký, velmi odolný mazací film, který nezpůsobuje hromadění a tím ani poruchy při odvíjení na těsnicím kroužku. Také velmi dobrá ochrana proti korozi chrání těsnicí kroužky před agresivními solnými a kyselými přísadami do vlhkosti. Díky nízké viskozitě lze ELKALUB LA 151 dobře použít jako mazivo na řetězy pro chladné aplikace až do -20 °C. Spodní hranice provozní teploty je přitom určena méně mazivem a více aplikační metodou (štětec, kapková aplikace, mazací kolo). Vysoká ochrana proti korozi minimalizuje poškození řetězu vodou (v důsledku kondenzace nebo čisticích aplikací) a umožňuje velmi úsporné dávkování maziva.